Pakistn Film Magazine in Urdu/Punjabi


A Tribute To The Legendary Playback Singer Masood Rana

Masood Rana - مسعودرانا


ملکہ ترنم نورجہاں

ملکہ ترنم نورجہاں
ملکہ ترنم نورجہاں
پچپن سے بڑھاپے تک
سات عشروں تک سپرسٹار رہیں

"جب بھی سُرسنگیت ، حسن و جمال ، دولت و ثروت اور لافانی عزت و شہرت کا ذکر ہوگا تو ملکہ ترنم نورجہاں کی حسین و جمیل ہستی کی تصویر خودبخود ذہن میں آتی رہے گی۔۔!"

ملکہ ترنم نورجہاں پر ایک اردو مضمون
اردو مضمون
English article on Melody Queen Madam Noor Jehan on Pakistan Film Magazine
انگلش مضمون

یہ خلاصہ اس خراج تحسین کا تھا جو ملکہ ترنم نورجہاں کی پہلی برسی پر پاکستان فلم میگزین کی سابقہ ویب سائٹ پر پیش کیا گیا تھا۔

یہ میرا پہلا اردو مضمون تھا جس میں میڈم کی گود سے لحد تک کی مکمل داستان مختصر مگر جامع انداز میں بیان کی گئی تھی۔ میڈم نورجہاں کے انتقال سے چھ ماہ پہلے ایک تفصیلی انگلش مضمون میں نایاب تصاویر کے ساتھ ان کے فلمی کیرئر کا مکمل احاطہ کیا گیا تھا۔ وکی پیڈیا ، یوٹیوب اور دیگر سوشل میڈیا کی آمد سے قبل میڈم کے متعلق آن لائن معلومات کا یہ واحد ذریعہ تھا۔ موجودہ ویب سائٹ پر میڈم نورجہاں کے فلمی کیرئر کے صفحہ پر اپ ٹو ڈیٹ معلومات ہیں ، جہاں ان کی ایک ایک فلم اور ایک ایک گیت کا شمار کیا جارہا ہے۔

نورجہاں : بچپن سے بڑھاپے تک ، سپرسٹار

ملکہ ترنم نورجہاں
نورجہاں
چالیس کی دھائی کی کامیاب ترین
اداکارہ اور گلوکارہ تھی

ملکہ ترنم نورجہاں ، شوبز کی تاریخ کی شاید واحد ہستی تھی کہ جو اپنے بچپن سے لے کر بڑھاپے تک سپرسٹار رہی۔

21 ستمبر 1926ء کو قصور کے ایک غریب گھر میں پیدا ہونے والی 'اللہ وسائی' ، صرف پانچ سال کی عمر میں اپنے خاندان کے لیے دھن دولت کی دیوی بن گئی تھی۔ نو سال کی عمر میں اپنی گائیکی سے لاہور سٹیج پر داد سمیٹ رہی تھی۔

کولکتہ میں بننے والی اپنی پہلی پنجابی فلم شیلا عرف پنڈدی کڑی (1935) میں اداکاری کرتی اور گیت گاتی ہوئی نظر آئی۔ اس کا فلمی نام 'بے بی نورجہاں' ، فلم پوسٹروں اور اشتہارات پر بڑے نمایاں انداز میں شائع ہوتا تھا۔ سولہ سال کی عمر میں لاہور ساختہ اردو ہندی فلم خاندان (1942) میں ہیروئن بنی جس میں اس کے گیتوں نے پورے برصغیر میں دھوم مچا دی تھی۔ چالیس کے عشرہ میں ممبئی کی فلموں میں صف اول کی اداکارہ اور گلوکارہ تھی۔

پچاس کے عشرہ میں پاکستان کی عظیم گلوکارہ اور اداکارہ کے طور اپنے فن کی بلندیوں پرنظر آئی۔ ساٹھ کے عشرہ سے پس پردہ گلوکاری شروع کی اور نوے کے عشرہ میں اپنی بیماری تک ، فن گائیکی کی بے تاج ملکہ تھی۔ سات عشروں تک بام عروج پر رہنے والی اس حسین و جمیل ہستی پر قدرت کے انعام و اکرام کی برسات دیکھیے کہ دولت و شہرت کی فراوانی رہی اور وہ زندگی بھر کبھی کسی کی محتاج نہیں ہوئی۔ 23 دسمبر 2000ء کو جب سفر آخرت پر روانہ ہوئی تو وہ رمضان المبارک کا مقدس مہینہ اور شب القدر کی متبرک رات تھی۔۔!

ملکہ ترنم نورجہاں کی گائیکی کے چار ادوار

ملکہ ترنم نورجہاں کے گیتوں سے مجھے بڑی گہری دلچسپی رہی ہے۔ میڈم کا فنی کیریر چار ادوار میں تقسیم کیا جا سکتا ہے۔ پہلا دور تقسیم سے قبل کے گیت ہیں۔ دوسرا دور بطور اداکارہ اور گلوکارہ فلموں کا دور تھا۔ تیسرا دور ساٹھ اور ستر کے عشروں کے شاہکار گیت ہیں۔ چوتھا اور آخری دور ایکشن فلموں کا تھا جن میں اگر میڈم نورجہاں کے گیت نہیں ہوتے تھے تو ڈسٹری بیوٹرز فلم ہی نہیں اٹھاتے تھے۔

مجھے ذاتی طور پر میڈم کے جن گیتوں سے سب سے زیادہ دلچسپی رہی ہے ، وہ فلم پھنے خان (1965) کے گیت "جیو ڈھولا۔۔" سے لے کر فلم ماں دا لال (1974) کے گیت "میں پل پل تینوں پیار کراں۔۔" تک کا دور ہے لیکن ستر کے عشرہ کے بعد کی فلموں اور گیتوں سے کبھی دلچسپی پیدا نہ ہو سکی۔ یہی وجہ ہے کہ اس دور کا ریکارڈ مرتب کرنا ذرا مشکل رہا ہے البتہ کوشش جاری ہے۔۔!

ملکہ ترنم نورجہاں اور مسعودرانا کی ساڑھے تین سو مشترکہ فلمیں

ملکہ ترنم نورجہاں اور مسعودرانا
ملکہ ترنم نورجہاں
نے سب سے زیادہ فلمی گیت
مسعودرانا کے ساتھ گائے تھے

ملکہ ترنم نورجہاں کے اب تک ایک ہزار سے زائد فلموں میں دوہزار سے زائد گیتوں کا ریکارڈ دستیاب ہے لیکن میرا اندازہ ہے کہ میڈم نے کم از کم ساڑھے تین سے چار ہزار کے قریب فلمی گیت گائے تھے۔

میڈم کے گائے ہوئے فلمی دوگانوں کی سب سے بڑی تعداد مسعودرانا کے ساتھ تھی۔ اعدادوشمار سے کھیلتے ہوئے بڑی سخت حیرت ہوئی کہ ان دونوں عظیم گلوکاروں کی مشترکہ فلموں کی تعداد ساڑھے تین سو سے زائد تھی جو گلوکاروں کی کسی بھی جوڑی کے لیے ایک منفرد ریکارڈ ہے۔ دوسرے نمبر پر اس فہرست میں سب سے زیادہ مشترکہ فلموں کا ریکارڈ مالا اور احمدرشدی کا ہے جن کی تعداد سوا دو سو ہے۔ لیکن ان کے دوگانوں کی تعداد سو سے بھی زائد ہے جبکہ میڈم نورجہاں اور مسعودرانا کے دوگانوں کی تعداد صرف 57 ہے۔ اس کی ایک بڑی وجہ اردو اور پنجابی فلموں کا ایک بنیادی فرق ہے جس پر پھر کبھی بحث ہوگی۔

ملکہ ترنم نورجہاں اور مسعودرانا کا پہلا دوگانا

مسعودرانا اور ملکہ ترنم نورجہاں کی پہلی مشترکہ فلم بنجارن (1962) تھی لیکن پہلا دوگانا فلم میرے محبوب (1966) میں گایا گیا تھا " کلی مسکرائی جو گھونگھٹ اٹھا کے ، خدا کی قسم تم بہت یاد آئے۔۔" حمایت علی شاعر کے لکھے ہوئے اس گیت کی دھن موسیقار خلیل احمد نے بنائی اور فلم میں یہ گیت درپن اور شمیم آرا پر فلمایا گیا تھا۔

ان دونوں کا پہلا پنجابی دوگانا اگلے سال کی فلم نیلی بار (1967) میں تھا " میرے دل دا وجے اک تارا ، سدا وسدا روے تیرا دوارا ، نی میرا دل کھون والئے۔۔" موسیقار کالے خان شبو کی دھن میں یہ گیت یوسف خان اور شیریں پر فلمایا گیا تھا۔

اب تک کی معلومات کے مطابق آخری دوگانا ، فلم نہلا دہلا (1994) میں تھا جو وجاہت عطرے کی دھن میں روبی نیازی اور عمرشریف پر فلمایا گیا تھا " آجا ، آجا، پیار پیار پیار پیار کرئیے ، پر لا کے بدلاں چہ اڈ چلیے۔۔"

ملکہ ترنم نورجہاں بمقابلہ مسعودرانا


مسعودرانا بھی
ملکہ ترنم نورجہاں کی طرح
پنجابی فلموں کی سٹینڈرڈ آواز تھے مسعودرانا ، ملکہ ترنم نورجہاں اور لتا منگیشکر کے ساتھ
مسعودرانا ، ملکہ ترنم نورجہاں اور لتا منگیشکر کے ساتھ

ملکہ ترنم نورجہاں کی فنی صلاحیتوں کی تعریف کرنا سورج کو چراغ دکھانے کے مترادف ہے۔ ان سے زیادہ موسیقی کی سوجھ بوجھ کم ہی گلوکاروں کو حاصل تھی۔ لیکن یہ بھی ایک حقیت ہے کہ کوئی فن کبھی کسی خاص فنکار تک محدود نہیں رہتا۔ میڈم کے مقابلے میں جن گلوکاروں نے گایا اور نام کمایا ، وہ کوئی معمولی فنکار نہیں تھے۔ مسعودرانا ایسے ہی ایک گلوکار تھے جو فنی اصطلاح میں ایک عطائی تھے لیکن بڑے بڑے کسبیوں پر بھاری تھے۔ قدرت نے انھیں جو آواز اور انداز دیا تھا ، اس نے انھیں مردانہ گائیکی میں بے مثل بنا دیا تھا۔

فلمی گلوکار اپنی مرضی سے نہیں گاتے تھے ، فلموں میں ان کی مانگ ، ان کے میعار اور مقبولیت کا منہ بولتا ثبوت ہوتی تھی۔ مسعودرانا کو میڈم نورجہاں کی طرح سب سے زیادہ فلموں میں سب سے زیادہ گیت گانے کا اعزاز حاصل ہے اور ان دونوں کو پنجابی فلموں میں مکمل اجارہ داری حاصل ہوتی تھی۔

ملکہ ترنم نورجہاں اور مسعودرانا کے مقابلے کے گیت

مسعودرانا اور میڈم نورجہاں کے 13 گیت ایسے تھے جنھیں مقابلے کے گیت کہا جاتا ہے۔ یعنی ایک ہی گیت کو دو الگ الگ گلوکار گاتے ہیں ، ریڈیو پر ایسے گیتوں کو 'ایک گیت دو آوازیں' کے نام سے پیش کیا جاتا تھا۔ مجھے ایسے گیتوں سے بڑی گہری دلچسپی ہوتی تھی اور انھیں بڑے غور سے سنا کرتا تھا تا کہ جان سکوں کہ کون کتنے پانی میں ہے۔

دلچسپ بات یہ ہے کہ ایسے بیشتر گیتوں میں مسعودرانا کو میڈم نورجہاں پر برتری حاصل ہوتی تھی۔ اس کی ایک بڑی وجہ یہ تھی کہ ایک نسوانی آواز چاہے جتنی بھی پاور فل ہو ، وہ ایک جاندار مردانہ آواز کا مقابلہ نہیں کر سکتی۔ پھر مسعودرانا جیسا کھلے گلے اور اونچی سروں میں گانے والا ایک بے مثل گلوکار ہو تو مقابلہ ناممکن ہوجاتا تھا۔ مسعودرانا ، اپنی اس خداداد خوبی کی وجہ سے دیگر گلوکاروں پر چھا جاتے تھے اور سننے والوں پر بڑا گہرا اثر ہوتا تھا۔ ان گیتوں کو سن کر میرے دل میں مسعودرانا کی قدرومنزلت میں اضافہ ہوا تھا ورنہ ان کی ذات یا خاندان سے کبھی دلچسپی نہیں رہی ، نہ اس کا کوئی جواز ہے۔ ان گیتوں کو اپنے مختصر تبصروں کے ساتھ پیش کرتا ہوں جو میری ذاتی رائے ہے اور اس سے اختلاف کا حق ہر کسی کو ہے:

  1. دل دیاں لگیاں جانے نہ

    مسعودرانا اور میڈم نورجہاں نے مقابلے کا پہلا گیت فلم باؤجی (1968) میں گایا تھا "دل دیاں لگیاں جانے نہ۔۔" اس شوخ گیت کے موسیقار رشیدعطرے تھے اور بول حزیں قادری نے لکھے تھے۔ میں نے بچپن ہی سے زیادہ تر مسعودرانا کا ورژن سنا ہے جو ایک سپرہٹ گیت تھا۔
  2. بھل جان اے سب غم دنیا دے

    دوسرا گیت فلم دلاں دے سودے (1969) میں نذیرعلی کی دھن میں خواجہ پرویز کے بول تھے "بھل جان اے سب غم دنیا دے۔۔" دھیمی سروں میں گائے ہوئے اس گیت میں بھی مسعودرانا نے ثابت کردیا تھا کہ کیوں انھیں پاکستان کا سب سے بہترین ہر فن مولا فلمی گلوکار کہا جاتا تھا۔ ویڈیو پرنٹ میں یہ گیت نہیں تھا لیکن فلم میں موجود تھا۔
  3. تیرے ہتھ کی بے دردے آیا

    اسی سال کی فلم شیراں دی جوڑی (1969) میں بابا چشتی کی دھن میں ایک المیہ گیت "تیرے ہتھ کی بے دردے آیا ، پھلاں جیا دل توڑ کے۔۔" میں ایک بار پھر مسعودرانا نے اپنی عظمت کی دھاک بٹھا دی تھی۔ اس دور میں گیتوں کے مکھڑے گانے میں مسعودرانا کا کوئی ثانی نہیں ہوتا تھا۔ وہ پہلے بول سے ہی سننے والے کو اپنے قابو میں کر لیتے تھے۔
  4. تیرے عشق نچایا کر کے تھیا تھیا

    فلم تیرے عشق نچایا (1969) کے اس گیت میں البتہ میڈم نورجہاں کو مسعودرانا پر واضح برتری حاصل تھی "تیرے عشق نچایا کر کے تھیا تھیا۔۔" میڈم کا گایا ہوا یہ سپرہٹ گیت فلم کا تھیم سانگ تھا جو فلم کے آخر میں مسعودرانا کے گائے ہوئے گیت میں مکس کیا گیا تھا اور بڑا گہرا اثر چھوڑتا تھا۔ مسعودرانا کا گیت تو میں نے بھی پہلی بار فلم میں سنا تھا ، ریڈیو پر صرف میڈم نورجہاں کا گیت ہی بجتا تھا۔
  5. یا اپنا کسے نوں کر لے

    مسعودرانا کے یادگار گیتوں میں ایک اور گیت "یا اپنا کسے نوں کر لے ، یا آپ کسے دا ہو بیلیا۔۔" بھی تھا جو فلم دل دیاں لگیاں (1970) میں ماسٹرعنایت حسین کی دھن میں حزیں قادری نے لکھا تھا۔ میڈم نے اس گیت کو سنجیدہ انداز میں گایا تھا جبکہ مسعودرانا کا گیت شوخ انداز میں تھا۔ یہ میرے پسندیدہ ترین گیتوں میں سے ایک ہے جسے اکثر گنگناتا ہوں اور وہ ورژن مسعودرانا ہی کا ہوتا ہے۔
  6. تیرے بنا یوں گھڑیاں بیتیں

    فلم آنسو (1971) میں پہلی بار مسوسیقار نذیرعلی نے خواجہ پرویز کا لکھا ہوا ایک اردو گیت "تیرے بنا یوں گھڑیاں بیتیں ، جیسے صدیاں بیت گئیں۔۔" ان دونوں سے گوایا تھا جو ان کا اکلوتا مقابلے کا اردو گیت تھا۔ میں یہ گیت بڑے غور سے سنتا رہا ہوں کیونکہ یہ میرے پسندیدہ ترین گیتوں میں سے ایک رہا ہے۔ مسعودرانا اس گیت کو جتنی آسانی اور قدرتی انداز میں گاتے ہیں ، میڈم اس پر پورا زور لگا کر گا رہی ہیں جو سمجھ سے بالاتر ہے۔ میرے والد صاحب اور دادا جان (مرحومین) کو بھی یہ گیت بڑا پسند تھا لیکن صرف مسعودرانا کا گایا ہوا۔۔!
  7. نی جان والیے

    اسی سال کی فلم جٹ دا قول (1971) میں موسیقار بخشی وزیر صاحبان نے یہ گیت تخلیق کیا تھا "جان والیے ، تینوں میں سنائی نئیوں گل دل والی نی۔۔" مسعودرانا نے یہ گیت انتہائی شوخ انداز میں گایا تھا اور آغاز میں بڑی لمبی تان لگائی تھی جو بے مثل تھی لیکن یہ گیت سنجیدہ انداز میں میڈم نورجہاں کی آواز میں زیادہ مقبول ہوا تھا جو ریڈیو پر اکثر بجتا تھا۔
  8. یہ وعدہ کرو کہ محبت کریں گے

    فلم دامن اور چنگاری (1973) میں موسیقار ایم اشرف نے تسلیم فاضلی کا ایک دوگانا ان دونوں سے ایک شوخ رومانٹک گیت گوایا تھا "یہ وعدہ کرو کہ محبت کریں گے۔۔" اسی گیت کو پھر مسعودرانا کی آواز میں سنجیدہ انداز میں گوایا تھا "یہ وعدہ کیا تھا ، محبت کریں گے۔۔" جو شباب کیرانوی کا لکھا ہوا تھا۔ دونوں گیت بڑے مقبول ہوئے تھے۔
  9. اے نگری داتا دی

    فلم نگری داتا دی (1974) میں تنویرنقوی کا لاہور شہر کا ایک خوبصورت روحانی تعارف نذیرعلی نے کمپوز کیا تھا "سجنوں ، اے نگری داتا دی ، ایتھے آندا کل زمانہ۔۔" بنیادی گیت مسعودرانا کا گایا ہوا انتہائی متاثرکن گیت تھا۔ اس گیت میں مکھڑا "گنج بخش فیض عالم مظہر نورخدا۔۔" جتنا خوبصورت مسعودرانا نے گایا تھا ، آج تک کوئی دوسرا گلوکار اس سے بہتر نہیں گا سکا۔ میڈم نورجہاں نے اس گیت کو ثانوی انداز میں گایا تھا جو کم ہی سننے میں آتا تھا۔
  10. چپ کر دڑ وٹ جا

    فلم نوکرووہٹی دا (1974) میں ایک اور بھاری بھر کم گیت تھا "نی چپ کر دڑ وٹ جا ، نہ عشق دا کھول خلاصہ۔۔" خواجہ پرویز کے گائے ہوئے اس گیت کی دھن وجاہت عطرے نے بنائی تھی اور ان دونوں نے یہ گیت بڑے شوخ انداز میں گایا تھا ، مسعودرانا کو بلاشبہ اس گیت میں بھی برتری حاصل تھی جس کی ایک وجہ منورظریف پر فلمایا جانا بھی تھا۔
  11. میرے دل نوں آگئی ایں پسند کڑیئے

    فلم ظالم تے مظلوم (1974) میں وجاہت عطرے کی دھن میں یہ واحد گیت تھا جو مقبول نہیں ہوا تھا "میرے دل نوں آگئی ایں پسند کڑیئے۔۔" یہ بھی ایک شوخ گیت تھا۔
  12. نیندراں نئیں آندیاں

    فلم گاما بی اے (1976) میں وزیرافضل کی دھن میں یہ گیت بھی بڑا مقبول ہوا تھا "نیندراں نئیں آندیاں۔۔" اس گیت کو بھی زیادہ تر مسعودرانا ہی سے منسوب کیا جاتا ہے حالانکہ میڈم نے بھی بڑے اچھے انداز میں گایا تھا۔
  13. جینا میں نئیں جینا بن یار دے

    اب تک کی معلومات کے مطابق آخری گیت فلم نرگس (1992) میں تھا "جینا میں نئیں جینا ، بن یار دے۔۔" ایم اشرف کی دھن میں یہ گیت خواجہ پرویز نے لکھا تھا۔ یہ دور میڈم نورجہاں کا تھا جو فلمی گائیکی پر چھائی ہوئی تھیں جبکہ مسعودرانا کی آواز میں وہ جان نہیں رہی تھی ، جو ان کی پہچان ہوتی تھی۔
ملکہ ترنم نورجہاں دیگر موسیقاروں کے ساتھ
ایک یادگار تصویر میں فن موسیقی کے عظیم نام (دائیں سے بائیں)
استاد سلامت علی خان ، ناہیداختر ، مسعودرانا ، قتیل شفائی ، غلام علی ، ماسٹر عنایت حسین ، ملکہ ترنم نورجہاں ، ملکہ پکھراج ، فریدہ خانم اور نیرہ نور

مسعودرانا اور ملکہ ترنم نورجہاں کے 58 فلمی گیت

11 اردو گیت ... 47 پنجابی گیت
1

کلی مسکرائی جو گھونگھٹ اٹھا کے ، خدا کی قسم ،تم بہت یاد آئے..

فلم ... میرے محبوب ... اردو ... (1966) ... گلوکار: مسعود رانا ، نورجہاں ... موسیقی: خلیل احمد ... شاعر: حمایت علی شاعر ... اداکار: درپن ، شمیم آرا
2

میرے دل دا وجے اک تارا، سدا وسدا رہوے تیرا دوارا..

فلم ... نیلی بار ... پنجابی ... (1967) ... گلوکار: مسعود رانا ، نورجہاں ... موسیقی: کالے خان ، شبیر ... شاعر: ؟ ... اداکار: یوسف خان ، شیریں
3

گر گئی مورے ماتھے کی بندیا ، کیا کہے گی اب ساس ناندیا ، من ہرجائی تھا بڑا نٹ کھٹ..

فلم ... ایک ہی راستہ ... اردو ... (1968) ... گلوکار: مسعود رانا ، نورجہاں ... موسیقی: دیبو ... شاعر: مسرور انور ... اداکار: امداد حسین ، رانی
4

دل دے کے تے نسیئے نہ ، جے رو کے وخا دینا، فیر کسے نال ہسیئے نہ..

فلم ... نکے ہندیاں دا پیار ... پنجابی ... (1969) ... گلوکار: مسعود رانا ، نورجہاں ... موسیقی: وجاہت عطرے ... شاعر: احمد راہی ... اداکار: اعجاز ، نغمہ
5

وے لکھ ترلے پاویں منڈیا ، تینوں پیار نیئں کرنا..

فلم ... دھی رانی ... پنجابی ... (1969) ... گلوکار: نورجہاں ، مسعود رانا ... موسیقی: ایم اشرف ... شاعر: خواجہ پرویز ... اداکار: عالیہ ، اقبال حسن
6

وہ زمین اور ہو ، آسمان اور ہو ، اب جہاں ہم رہیں ، وہ جہاں اور ہو..

فلم ... چاند سورج ... اردو ... (1970) ... گلوکار: مسعود رانا ، نورجہاں ... موسیقی: ناشاد ... شاعر: شیون رضوی ... اداکار: ننھا، نیلوفر
7

دوویں رل کے قسماں کھائیے، دلاں نو ں گواہ رکھئے ، ہندا پیار دا سدا جگ ویری ، کدی نہ گلہ رکھئے..

فلم ... بندہ بشر ... پنجابی ... (1971) ... گلوکار: مسعود رانا ، نورجہاں ... موسیقی: وجاہت عطرے ... شاعر: خواجہ پرویز ... اداکار: اعجاز ، فردوس
8

دونوں مل کر قسمیں کھائیں، دلوں کو گواہ رکھئے ، ہوا پیار کا سدا جگ بیری ، کبھی نہ گلہ رکھئے..

فلم ... بندہ بشر ... اردو ... (1971) ... گلوکار: مسعود رانا ، نورجہاں ... موسیقی: وجاہت عطرے ... شاعر: خواجہ پرویز ... اداکار: (پہلا ڈبل ورژن پنجابی اردو گیت)
9

ہن میرے کولوں ڈر کے نس نی..

فلم ... سہرہ ... پنجابی ... (1971) ... گلوکار: نورجہاں ، مسعود رانا ... موسیقی: بخشی وزیر ... شاعر: منظور جھلا ... اداکار: ؟
10

یہ وعدہ کرو کہ محبت کریں گے ، سدا ایک دوجے کے دل میں رہیں گے..

فلم ... دامن اور چنگاری ... اردو ... (1973) ... گلوکار: مسعود رانا ، نورجہاں ... موسیقی: ایم اشرف ... شاعر: تسلیم فاضلی ... اداکار: ندیم ، زیبا
11

سوہنی دھرتی اللہ رکھے ، قدم قدم آباد تجھے..

فلم ... خوشیا ... اردو ... (1973) ... گلوکار: مسعود رانا ، نورجہاں ، مالا ، تصورخانم ، احمد رشدی ، شوکت علی ، پرویز مہدی مع ساتھی ... موسیقی: وجاہت عطرے ... شاعر: مسرور انور ... اداکار: (پس پردہ)
12

جب تک سانسوں کا رشتہ ہے باقی..

فلم ... رنگیلا اور منور ظریف ... اردو ... (1973) ... گلوکار: نورجہاں ، مسعود رانا ... موسیقی: ایم اشرف ... شاعر: مسرور انور ... اداکار: رنگیلا ، ممتاز
13

رس رس کے وخانا کنو ، جا جھوٹا بے ایمان..

فلم ... بلا چیمپئن ... پنجابی ... (1973) ... گلوکار: نورجہاں ، مسعود رانا ... موسیقی: نذیر علی ... شاعر: حزیں قادری ... اداکار: غزالہ ، رنگیلا
14

لال میری پت رکھیو بلا جھولے لالن..

فلم ... پرچھائیں ... اردو ... (1974) ... گلوکار: نورجہاں ، مالا ، تصورخانم ، آئرن پروین ، احمد رشدی ، مسعود رانا ، شوکت علی ، غلام علی ، پرویز مہدی ... موسیقی: ناشاد ... شاعر: ؟ ... اداکار: (پس پردہ ، ٹائٹل سانگ )
15

اس حسن سے نہیں ہے مجھے تم سے پیار ہے ، دو دن کے اس شباب کا کیا اعتبار ہے..

فلم ... بات پہنچی تیری جوانی تک ... اردو ... (1974) ... گلوکار: مسعود رانا ، نورجہاں ... موسیقی: نثار بزمی ... شاعر: شیون رضوی ... اداکار: رنگیلا ، سنگیتا
16

مزدوری کوئی معنہ نئیں ، محنت تو نہ گبھرا..

فلم ... بدمعاش پتر ... پنجابی ... (1974) ... گلوکار: نورجہاں ، مسعود رانا ... موسیقی: بخشی وزیر ... شاعر: خواجہ پرویز ... اداکار: عالیہ ، اقبال حسن
17

حرف آئے نہ دوستی پہ کہیں ، کر دیا اپنا حق ادا ہم نے..

فلم ... دیدار ... اردو ... (1974) ... گلوکار: مسعود رانا ، نورجہاں مع ساتھی ... موسیقی: ناشاد ... شاعر: سیف الدین سیف ... اداکار: وحید مراد ، رانی ، ممتاز مع ساتھی
18

کی دسئے ککن ٹٹی تے کیوں مکی ، سانجھ پیاراں دی..

فلم ... حکم دا غلام ... پنجابی ... (1976) ... گلوکار: نورجہاں ، مسعود رانا ... موسیقی: نذیر علی ... شاعر: حزیں قادری ... اداکار: آسیہ ، منور ظریف
19

اے رے باجہ باجے راے ، ال ورگا..

فلم ... انجام ... اردو ... (1976) ... گلوکار: نورجہاں ، مسعود رانا ... موسیقی: بخشی وزیر ... شاعر: حزیں قادری ... اداکار: ؟
20

جٹ کڑیاں توں ڈردا مارا ، جوانی چہ ملنگ ہو گیا..

فلم ... جٹ کڑیاں توں ڈردا ... پنجابی ... (1976) ... گلوکار: نورجہاں ، مسعود رانا ... موسیقی: وجاہت عطرے ... شاعر: خواجہ پرویز ... اداکار: نیلو ، کمال
21

بانہواں چہ گجرا ، گجرے چہ خوشبو ، تو چن ماہی تک تے سہی..

فلم ... دہشت خان ... پنجابی ... (1983) ... گلوکار: نورجہاں ، مسعودرانا مع ساتھی ... موسیقی: وجاہت عطرے ... شاعر: ؟ ... اداکار: رانی ، شاہد مع ساتھی
22

بلے بلے وے ، میلے وچ کھڑاک کر کے..

فلم ... شعلے ... پنجابی ... (1984) ... گلوکار: نورجہاں ، مسعود رانا ... موسیقی: وجاہت عطرے ... شاعر: ؟ ... اداکار: انجمن ، سلطان راہی
23

دو نین تیرے نال لڑ گئے نیں ، چپ چپ کر کے ، ہولی ہولی..

فلم ... عشق نچاوے گلی گلی ... پنجابی ... (1984) ... گلوکار: نورجہاں ، مسعود رانا ... موسیقی: کمال احمد ... شاعر: ؟ ... اداکار: دوردانہ رحمان ، ایاز
24

دم عشق دا جہیڑے بھردے نیں ، او دنیا توں کدڈردے نیں..

فلم ... عشق نچاوے گلی گلی ... پنجابی ... (1984) ... گلوکار: نورجہاں ، مسعود رانا ... موسیقی: کمال احمد ... شاعر: ؟ ... اداکار: دوردانہ رحمان ، ایاز
25

تیرا عشق نچاوے گلی گلی..

فلم ... عشق نچاوے گلی گلی ... پنجابی ... (1984) ... گلوکار: نورجہاں ، مسعود رانا ... موسیقی: کمال احمد ... شاعر: ؟ ... اداکار: دوردانہ رحمان ، ایاز
26

پکیاں نے فصلاں وے ، سوہنیا ، دھرتی پنجاب دی اے..

فلم ... لگان ... پنجابی ... (1984) ... گلوکار: نورجہاں ، مسعودرانا مع ساتھی ... موسیقی: ذوالفقار علی ... شاعر: ؟ ... اداکار: ؟
27

ہتھ جوڑا پکھیاں دا ، تکدیاں رہن تینوں اکھیاں..

فلم ... رشتہ کاغذ دا ... پنجابی ... (1985) ... گلوکار: نورجہاں ، مسعود رانا ... موسیقی: وجاہت عطرے ... شاعر: خواجہ پرویز ... اداکار: انجمن ، علی اعجاز
28

نی کاہدا ای غرور بلئے..

فلم ... خوددار ... پنجابی ... (1985) ... گلوکار: مسعود رانا ، نورجہاں مع ساتھی ... موسیقی: وجاہت عطرے ... شاعر: خواجہ پرویز ... اداکار: سلطان راہی ، انجمن مع ساتھی
29

اے روگ برا عشقے دا..

فلم ... مہندی ... پنجابی ... (1985) ... گلوکار: نورجہاں ، مسعود رانا ... موسیقی: وجاہت عطرے ... شاعر: وارث لدھیانوی ... اداکار: انجمن ، ننھا
30

سونے رنگیاں کرناں تھلے نیلا نیلا پانی..

فلم ... مہندی ... پنجابی ... (1985) ... گلوکار: نورجہاں ، مسعود رانا ... موسیقی: وجاہت عطرے ... شاعر: ؟ ... اداکار: انجمن ، ننھا
31

تن تن تن تنبا پیار دا وجدا تن تن تن..

فلم ... آخری جنگ ... پنجابی ... (1986) ... گلوکار: نورجہاں ، مسعود رانا ... موسیقی: وجاہت عطرے ... شاعر: ؟ ... اداکار: نادرہ، غلام محی الدین
32

اے دنیا ، دنیا ، دنیا ، نہ تیری اے ، نہ میری اے..

فلم ... دنیا ... پنجابی ... (1987) ... گلوکار: ناہید اختر ، مہناز ، نورجہاں ، مسعود رانا ... موسیقی: وجاہت عطرے ... شاعر: ؟ ... اداکار: بابرہ شریف ، عظیم ، مصطفی قریشی
33

کیویں تیرے باجوں کلیاں گزاراں ، وے دن بڑے لمے ہوندے نیں..

فلم ... دنیا ... پنجابی ... (1987) ... گلوکار: نورجہاں ، مسعود رانا ... موسیقی: وجاہت عطرے ... شاعر: ؟ ... اداکار: چندا ، عظیم
34

بھن سٹیاں سہاگ دیاں چوڑیاں ، جنہاں دے کدی یار وچھڑے..

فلم ... جانباز ... پنجابی ... (1987) ... گلوکار: نورجہاں ، مسعود رانا ... موسیقی: وجاہت عطرے ... شاعر: خواجہ پرویز ... اداکار: افشاں قریشی ، حمید چوہدری ، انجمن
35

جگ جگ جینا ، اک مک رہنا ، رل کے دوویں دکھ سکھ سہنا..

فلم ... جانباز ... پنجابی ... (1987) ... گلوکار: نورجہاں ، مہناز ، مسعود رانا ، انور رفیع ... موسیقی: وجاہت عطرے ... شاعر: ؟ ... اداکار: سنگیتا ، غلام محی الدین ، سلطان راہی
36

ہائے وے ہائے مینوں ہو گیا کی ، کیویں میں سناواں تینوں گل دل دی..

فلم ... مولا بخش ... پنجابی ... (1988) ... گلوکار: نورجہاں ، مسعود رانا ... موسیقی: وجاہت عطرے ... شاعر: ؟ ... اداکار: نادرہ، غلام محی الدین
37

تینوں تکیا پھڑک گئی اکھ وے ، تیرے قدماں چہ دل دتا رکھ وے ،دھک دھنا دھن دل گیا..

فلم ... مکھڑا ... پنجابی ... (1988) ... گلوکار: نورجہاں ، ندیم ، مسعود رانا ... موسیقی: وجاہت عطرے ... شاعر: خواجہ پرویز ... اداکار: بابرہ شریف ، ندیم ، اسماعیل شاہ
38

گھنگھرو سجدے نہ مٹیاربنا ، دل دھڑکے نہ دلدار بنا ، میں کلیاں پایا شور..

فلم ... نوری ... پنجابی ... (1988) ... گلوکار: مسعود رانا ، نورجہاں ... موسیقی: ایم اشرف ... شاعر: ؟ ... اداکار: رنگیلا ، انجمن
39

پینگاں اکھیاں نے پائیاں وے ، سرد ہواواں نے اگاں دل وچ لائیاں وے..

فلم ... جنگ ... پنجابی ... (1988) ... گلوکار: نورجہاں ، مسعود رانا ... موسیقی: وجاہت عطرے ... شاعر: ؟ ... اداکار: ثمینہ پیرزادہ ، بابر
40

پیار دی بولی بولے ، اک طوطا ، اک مینا ، دوواں وعدہ کیتا ، اساں کٹھیاں ای رہنا..

فلم ... سکندرا ... پنجابی ... (1989) ... گلوکار: مہناز ، ؟ ، نورجہاں ، مسعود رانا ... موسیقی: کمال احمد ... شاعر: خواجہ پرویز ... اداکار: بےبی آرزو ، علی خان ، فردوس ، ممتاز ، سلطان راہی
41

دین پیسہ ، ایمان پیسہ ، خون پیوے ، شیطان پیسہ ، پیسے لئی کر دے نے اے قتل عام ، پیسے دے غلام..

فلم ... رنگیلے جاسوس ... پنجابی ... (1989) ... گلوکار: اے نیئر ، مسعود رانا ، نورجہاں مع ساتھی ... موسیقی: وجاہت عطرے ... شاعر: حبیب جالب ... اداکار: جاوید شیخ ، غلام محی الدین ، نیلی مع ساتھی
42

اک منڈا گلاب دے پھل ورگا ، ادھی رات نوں اے گل کہہ گیا..

فلم ... ننگی تلوار ... پنجابی ... (1989) ... گلوکار: نورجہاں ، مسعود رانا ... موسیقی: کمال احمد ... شاعر: ؟ ... اداکار: انجمن ، جاوید شیخ
43

کنڈا جس ویلے کھڑکے گوانڈن دا ، مینوں ہوش نہ اپنی رہندی اے..

فلم ... اللہ وارث ... پنجابی ... (1990) ... گلوکار: نورجہاں ، مسعود رانا ... موسیقی: وجاہت عطرے ... شاعر: خواجہ پرویز ... اداکار: بابرہ راج ، اسماعیل شاہ
44

نئیں نبھنی ، تیری میری وے منڈیا نئیں نبھنی..

فلم ... حفاظت ... پنجابی ... (1990) ... گلوکار: نورجہاں ، مسعود رانا ... موسیقی: ایم اشرف ... شاعر: ؟ ... اداکار: نادرہ، اسماعیل شاہ
45

منڈا جھوٹ بولدا ، اکھاں دی لڑائی صبح شام لڑدا..

فلم ... جادو گرنی ... پنجابی ... (1991) ... گلوکار: نورجہاں ، مسعود رانا ... موسیقی: وجاہت عطرے ... شاعر: ؟ ... اداکار: نادرہ، اسماعیل شاہ
46

توں ملیں کدی کدی ،سبب کی اے..

فلم ... حسن دا چور ... پنجابی ... (1991) ... گلوکار: نورجہاں ، مسعود رانا ... موسیقی: ایم اشرف ... شاعر: خواجہ پرویز ... اداکار: نادرہ، شان
47

دل تے چوٹ عشق دی وج گئی ، پہلی پہلی وار..

فلم ... نادرہ ... پنجابی ... (1991) ... گلوکار: مسعود رانا ، نورجہاں ... موسیقی: وجاہت عطرے ... شاعر: خواجہ پرویز ... اداکار: نادرہ، شان
48

دنیا دی پرواہ نئیں مینوں ، چاہوے یا نہ چاہوے ، میری چاندنی ، او میری چاندنی..

فلم ... پیار کرن توں نئیں ڈرنا ... پنجابی ... (1991) ... گلوکار: مسعود رانا ، نورجہاں ... موسیقی: کمال احمد ... شاعر: خواجہ پرویز ... اداکار: شان ، دوردانہ رحمان
49

میرا دل ، تیرا دیوانہ ، سوہنیئے ، من موہنیے..

فلم ... پیار کرن توں نئیں ڈرنا ... پنجابی ... (1991) ... گلوکار: مسعود رانا ، نورجہاں ... موسیقی: کمال احمد ... شاعر: خواجہ پرویز ... اداکار: شان ، دوردانہ رحمان
50

نائیلہ ہو نائیلہ ، وے نائیلہ تیری اے ، سوہنیا تیری اے..

فلم ... نائیلہ ... پنجابی ... (1992) ... گلوکار: مسعود رانا ، نورجہاں ... موسیقی: وجاہت عطرے ... شاعر: خواجہ پرویز ... اداکار: شان ، مدیحہ شاہ
51

ہتھ چھڈ میرا ،تنگ کرنا ایں کیوں..

فلم ... چاہت ... پنجابی ... (1992) ... گلوکار: نورجہاں ، مسعود رانا ... موسیقی: وجاہت عطرے ... شاعر: ؟ ... اداکار: ؟
52

جینا نئیں میں نئیں جینا بن یار دے ، لگناں نئیں دل میرابن یار دے..

فلم ... نرگس ... پنجابی ... (1992) ... گلوکار: مسعود رانا ، نورجہاں ... موسیقی: ایم اشرف ... شاعر: خواجہ پرویز ... اداکار: جاوید شیخ ، مدیحہ شاہ
53

چھوٹی عمر تے عشق سیانا ، مینوں اے روگ لایا تو..

فلم ... ببرا ... پنجابی ... (1992) ... گلوکار: نورجہاں ، مسعود رانا ... موسیقی: ذوالفقار علی ... شاعر: ؟ ... اداکار: صاحبہ، حیدر سلطان
54

میں پیار دی دیوانی ، مینو ں پیار چاہی دا..

فلم ... عادل ... پنجابی ... (1993) ... گلوکار: نورجہاں ، مسعود رانا ... موسیقی: ایم اشرف ... شاعر: خواجہ پرویز ... اداکار: نادرہ، غلام محی الدین
55

یاد ستائے ، چین نہ آئے ، کلیاں نئیں جی سکناں ، آن ملو سجناں..

فلم ... آن ملو سجناں ... پنجابی ... (1993) ... گلوکار: نورجہاں ، مسعود رانا ... موسیقی: وجاہت عطرے ... شاعر: ؟ ... اداکار: ریما ، شان
56

آجا ، پیار پیار پیار پیار ، پیار کرئیے ، پر لا کے بدلاں نوں اُڈ چلیے..

فلم ... نہلا دہلا ... پنجابی ... (1994) ... گلوکار: نورجہاں ، مسعود رانا ... موسیقی: وجاہت عطرے ... شاعر: ؟ ... اداکار: روبی نیازی ، عمرشریف
57

دن 14 اگست دا یاد رکھنا ، قائد اعظم دی ایس امانت نوں ، میرے دوستو ، سدا آباد رکھنا..

فلم ... رستم خان ... پنجابی ... (غیر ریلیز شدہ) ... گلوکار: خالد وحید ، مسعود رانا ، نورجہاں مع ساتھی ... موسیقی: ؟ ... شاعر: ؟ ... اداکار: ؟

مسعودرانا اور ملکہ ترنم نورجہاں کے 11 اردو گیت

1

کلی مسکرائی جو گھونگھٹ اٹھا کے ، خدا کی قسم ،تم بہت یاد آئے ...

(فلم ... میرے محبوب ... 1966)
2

گر گئی مورے ماتھے کی بندیا ، کیا کہے گی اب ساس ناندیا ، من ہرجائی تھا بڑا نٹ کھٹ ...

(فلم ... ایک ہی راستہ ... 1968)
3

وہ زمین اور ہو ، آسمان اور ہو ، اب جہاں ہم رہیں ، وہ جہاں اور ہو ...

(فلم ... چاند سورج ... 1970)
4

دونوں مل کر قسمیں کھائیں، دلوں کو گواہ رکھئے ، ہوا پیار کا سدا جگ بیری ، کبھی نہ گلہ رکھئے ...

(فلم ... بندہ بشر ... 1971)
5

یہ وعدہ کرو کہ محبت کریں گے ، سدا ایک دوجے کے دل میں رہیں گے ...

(فلم ... دامن اور چنگاری ... 1973)
6

سوہنی دھرتی اللہ رکھے ، قدم قدم آباد تجھے ...

(فلم ... خوشیا ... 1973)
7

جب تک سانسوں کا رشتہ ہے باقی ...

(فلم ... رنگیلا اور منور ظریف ... 1973)
8

لال میری پت رکھیو بلا جھولے لالن ...

(فلم ... پرچھائیں ... 1974)
9

اس حسن سے نہیں ہے مجھے تم سے پیار ہے ، دو دن کے اس شباب کا کیا اعتبار ہے ...

(فلم ... بات پہنچی تیری جوانی تک ... 1974)
10

حرف آئے نہ دوستی پہ کہیں ، کر دیا اپنا حق ادا ہم نے ...

(فلم ... دیدار ... 1974)
11

اے رے باجہ باجے راے ، ال ورگا ...

(فلم ... انجام ... 1976)

مسعودرانا اور ملکہ ترنم نورجہاں کے 46 پنجابی گیت

1

میرے دل دا وجے اک تارا، سدا وسدا رہوے تیرا دوارا ...

(فلم ... نیلی بار ... 1967)
2

دل دے کے تے نسیئے نہ ، جے رو کے وخا دینا، فیر کسے نال ہسیئے نہ ...

(فلم ... نکے ہندیاں دا پیار ... 1969)
3

وے لکھ ترلے پاویں منڈیا ، تینوں پیار نیئں کرنا ...

(فلم ... دھی رانی ... 1969)
4

دوویں رل کے قسماں کھائیے، دلاں نو ں گواہ رکھئے ، ہندا پیار دا سدا جگ ویری ، کدی نہ گلہ رکھئے ...

(فلم ... بندہ بشر ... 1971)
5

ہن میرے کولوں ڈر کے نس نی ...

(فلم ... سہرہ ... 1971)
6

رس رس کے وخانا کنو ، جا جھوٹا بے ایمان ...

(فلم ... بلا چیمپئن ... 1973)
7

مزدوری کوئی معنہ نئیں ، محنت تو نہ گبھرا ...

(فلم ... بدمعاش پتر ... 1974)
8

کی دسئے ککن ٹٹی تے کیوں مکی ، سانجھ پیاراں دی ...

(فلم ... حکم دا غلام ... 1976)
9

جٹ کڑیاں توں ڈردا مارا ، جوانی چہ ملنگ ہو گیا ...

(فلم ... جٹ کڑیاں توں ڈردا ... 1976)
10

بانہواں چہ گجرا ، گجرے چہ خوشبو ، تو چن ماہی تک تے سہی ...

(فلم ... دہشت خان ... 1983)
11

بلے بلے وے ، میلے وچ کھڑاک کر کے ...

(فلم ... شعلے ... 1984)
12

دو نین تیرے نال لڑ گئے نیں ، چپ چپ کر کے ، ہولی ہولی ...

(فلم ... عشق نچاوے گلی گلی ... 1984)
13

دم عشق دا جہیڑے بھردے نیں ، او دنیا توں کدڈردے نیں ...

(فلم ... عشق نچاوے گلی گلی ... 1984)
14

تیرا عشق نچاوے گلی گلی ...

(فلم ... عشق نچاوے گلی گلی ... 1984)
15

پکیاں نے فصلاں وے ، سوہنیا ، دھرتی پنجاب دی اے ...

(فلم ... لگان ... 1984)
16

ہتھ جوڑا پکھیاں دا ، تکدیاں رہن تینوں اکھیاں ...

(فلم ... رشتہ کاغذ دا ... 1985)
17

نی کاہدا ای غرور بلئے ...

(فلم ... خوددار ... 1985)
18

اے روگ برا عشقے دا ...

(فلم ... مہندی ... 1985)
19

سونے رنگیاں کرناں تھلے نیلا نیلا پانی ...

(فلم ... مہندی ... 1985)
20

تن تن تن تنبا پیار دا وجدا تن تن تن ...

(فلم ... آخری جنگ ... 1986)
21

اے دنیا ، دنیا ، دنیا ، نہ تیری اے ، نہ میری اے ...

(فلم ... دنیا ... 1987)
22

کیویں تیرے باجوں کلیاں گزاراں ، وے دن بڑے لمے ہوندے نیں ...

(فلم ... دنیا ... 1987)
23

بھن سٹیاں سہاگ دیاں چوڑیاں ، جنہاں دے کدی یار وچھڑے ...

(فلم ... جانباز ... 1987)
24

جگ جگ جینا ، اک مک رہنا ، رل کے دوویں دکھ سکھ سہنا ...

(فلم ... جانباز ... 1987)
25

ہائے وے ہائے مینوں ہو گیا کی ، کیویں میں سناواں تینوں گل دل دی ...

(فلم ... مولا بخش ... 1988)
26

تینوں تکیا پھڑک گئی اکھ وے ، تیرے قدماں چہ دل دتا رکھ وے ،دھک دھنا دھن دل گیا ...

(فلم ... مکھڑا ... 1988)
27

گھنگھرو سجدے نہ مٹیاربنا ، دل دھڑکے نہ دلدار بنا ، میں کلیاں پایا شور ...

(فلم ... نوری ... 1988)
28

پینگاں اکھیاں نے پائیاں وے ، سرد ہواواں نے اگاں دل وچ لائیاں وے ...

(فلم ... جنگ ... 1988)
29

پیار دی بولی بولے ، اک طوطا ، اک مینا ، دوواں وعدہ کیتا ، اساں کٹھیاں ای رہنا ...

(فلم ... سکندرا ... 1989)
30

دین پیسہ ، ایمان پیسہ ، خون پیوے ، شیطان پیسہ ، پیسے لئی کر دے نے اے قتل عام ، پیسے دے غلام ...

(فلم ... رنگیلے جاسوس ... 1989)
31

اک منڈا گلاب دے پھل ورگا ، ادھی رات نوں اے گل کہہ گیا ...

(فلم ... ننگی تلوار ... 1989)
32

کنڈا جس ویلے کھڑکے گوانڈن دا ، مینوں ہوش نہ اپنی رہندی اے ...

(فلم ... اللہ وارث ... 1990)
33

نئیں نبھنی ، تیری میری وے منڈیا نئیں نبھنی ...

(فلم ... حفاظت ... 1990)
34

منڈا جھوٹ بولدا ، اکھاں دی لڑائی صبح شام لڑدا ...

(فلم ... جادو گرنی ... 1991)
35

توں ملیں کدی کدی ،سبب کی اے ...

(فلم ... حسن دا چور ... 1991)
36

دل تے چوٹ عشق دی وج گئی ، پہلی پہلی وار ...

(فلم ... نادرہ ... 1991)
37

دنیا دی پرواہ نئیں مینوں ، چاہوے یا نہ چاہوے ، میری چاندنی ، او میری چاندنی ...

(فلم ... پیار کرن توں نئیں ڈرنا ... 1991)
38

میرا دل ، تیرا دیوانہ ، سوہنیئے ، من موہنیے ...

(فلم ... پیار کرن توں نئیں ڈرنا ... 1991)
39

نائیلہ ہو نائیلہ ، وے نائیلہ تیری اے ، سوہنیا تیری اے ...

(فلم ... نائیلہ ... 1992)
40

ہتھ چھڈ میرا ،تنگ کرنا ایں کیوں ...

(فلم ... چاہت ... 1992)
41

جینا نئیں میں نئیں جینا بن یار دے ، لگناں نئیں دل میرابن یار دے ...

(فلم ... نرگس ... 1992)
42

چھوٹی عمر تے عشق سیانا ، مینوں اے روگ لایا تو ...

(فلم ... ببرا ... 1992)
43

میں پیار دی دیوانی ، مینو ں پیار چاہی دا ...

(فلم ... عادل ... 1993)
44

یاد ستائے ، چین نہ آئے ، کلیاں نئیں جی سکناں ، آن ملو سجناں ...

(فلم ... آن ملو سجناں ... 1993)
45

آجا ، پیار پیار پیار پیار ، پیار کرئیے ، پر لا کے بدلاں نوں اُڈ چلیے ...

(فلم ... نہلا دہلا ... 1994)
46

دن 14 اگست دا یاد رکھنا ، قائد اعظم دی ایس امانت نوں ، میرے دوستو ، سدا آباد رکھنا ...

(فلم ... رستم خان ... غیر ریلیز شدہ)

Masood Rana & Madam Noor Jehan: Latest Online film

Kaffara

(Punjabi - Color - Friday, 14 February 1986)


Masood Rana & Madam Noor Jehan: Film posters
BanjaranShikwaQatal Kay BaadBetiAzadAisa Bhi Hota HayMalangiAag Ka DaryaTasvirWatan Ka SipahiJaag Utha InsanTaqdeerLadoProhnaLal BujhakkarJani DushmanMirza JattNeeli BarLahu Pukaray GaMedanLala RukhShehanshah-e-JahangirJanab-e-AaliHar Fun MaulaSharik-e-HayyatIk Si MaaSassi PunnuBau JiJawani MastaniMera Ghar Meri JannatTaj MahalNikkay Hundian Da PyarVeryamDillan day SoudayNajoBahu RaniDildarSheran Di JoriLachhiIshq Na Puchhay ZaatMukhra Chann WargaTeray Ishq NachayaGeet Kahin Sangeet KahinPak DaamanKoonj Wichhar GeyiGentermanTahadi Izzat Da Sawal AJagguWichhoraMahallaydarSajjan BeliYeh Rastay Hayn Pyar KayBhai CharaYaar Tay PyarChann SajnaSohna Mukhra Tay Akh MastaniHeer RanjhaSayyanPardesiRangu JattAtt Khuda Da VairQadraChand SurajSher PuttarGarhastiBanda BasharRabb RakhaUchi HaveliWehshiAansooJatt Da QoulIshq Bina Ki JeenaSohna PuttarPehlwan Jee in LondonIk Doli 2 KaharZaildarSohna JaniMelay Sajna DayGhairat Tay QanoonPuttar Da PyarBasheeraSir Dhar Di BaziBaharo Phool BarsaoDoulat Tay GhairatMorchaIshtehari MulzimNizam2 RangeelayJanguKhoon Da DaryaKhoon Da Badla KhoonParday Mein Rehnay DoBaadal Aur BijliSir Uchay Sardaran DayKhawab Aur ZindagiJithay Wagdi A RaviBeImaanDaku Tay InsanGhairat Da ParchhawanAjj Da MehinwalKehnday Nay NainanKhoon Bolda ABanarsi ThugDaaman Aur ChingariKubra AshiqKhushiaRangeela Aur Munawar ZarifBilla ChampionJeera BladeBaharon Ki ManzilBudha SherDillagiNagri Daata DiParchhaenZan, Zar Tay ZaminBaat Pohnchi Teri Jawani TakBol BachanBanday Da PuttarZalim Tay MazloomBabul Mor MuharanSayyo Ni Mera MahiManji Kithay DahwanNoukar Wohti DaSacha JhootaImandarBadmash PuttarRanoJurm Tay NafratLaila MajnuHashu KhanSasta Khoon Mehnga PaniDushman2 TasvirenSuhag Mera Lahu TeraPulekhaHakuFarz Aur MamtaHeera PhummanAsli Tay NaqliNa Chhura Sako Gay DaamanPyar Ka MousamKhanzadaA Pagg Meray Veer DiDhan Jigra Maa DaGuddiProfessorHathkariNawabzadaBadal Geya InsanSajjan KamlaShoukan Melay DiMout Khed Jawana DiKhoufnakYaar Da SehraHukam Da GhulamMaa SadqaySohni MehinwalWardatWarrantBaghi Tay FarangiAjj Da BadmashJatt Kurian Tun DardaReshma Tay SheraZarooratDharti Lahu MangdiDadaFraudMohabbat Mar Nahin SaktiHimmatChaman KhanGhazi Ilmuddin ShaheedSohni DhartiLadla PuttarAthra PuttarSala SahibSher KhanAakhri QurbaniDostanaJatt MirzaDehshat KhanSona ChandiKaka JiSholayTeri Meri Ik MarziJudaiIshq Nachaway Gali GaliShikraMashriq MaghribMuqaddarKhuddarMehndiZiddi KhanQulli2 QaidiHaq SachMelaJanbazMaula BakhshAllah DittaMafroorMukhraMundriNooriRotiZabardastDaketRangeelay JasoosAllah KhairInternational GoreelayKhandani BadmashKhatarnakChoran Di RaniPaisa Naach NachawayBarood Ka TohfaJangiRamboPyar Karn Tun Nein DarnaShookaKhooni SholaySher JangChahatPaidagirSheeda TalliAan Milo SajnaJan
Masood Rana & Madam Noor Jehan:

121 joint Online films

(33 Urdu and 105 Punjabi films)

1.1965: Malangi
(Punjabi)
2.1968: Lala Rukh
(Urdu)
3.1968: Sassi Punnu
(Punjabi)
4.1969: Nikkay Hundian Da Pyar
(Punjabi)
5.1969: Veryam
(Punjabi)
6.1969: Ishq Na Puchhay Zaat
(Punjabi)
7.1969: Mukhra Chann Warga
(Punjabi)
8.1969: Gabhru Putt Punjab Day
(Punjabi)
9.1969: Genterman
(Punjabi)
10.1969: Jaggu
(Punjabi)
11.1970: Heer Ranjha
(Punjabi)
12.1971: Ishq Bina Ki Jeena
(Punjabi)
13.1971: Pehlwan Jee in London
(Punjabi)
14.1972: Meri Ghairat Teri Izzat
(Punjabi)
15.1972: Zaildar
(Punjabi)
16.1972: Melay Sajna Day
(Punjabi)
17.1972: Insan Ik Tamasha
(Punjabi)
18.1973: Khawab Aur Zindagi
(Urdu)
19.1973: Khuda Tay Maa
(Punjabi)
20.1973: Ik Madari
(Punjabi)
21.1973: Ajj Da Mehinwal
(Punjabi)
22.1973: Kubra Ashiq
(Urdu)
23.1973: Daaman Aur Chingari
(Urdu)
24.1973: Rangeela Ashiq
(Punjabi)
25.1973: Rangeela Aur Munawar Zarif
(Urdu)
26.1974: Dillagi
(Urdu)
27.1974: Nagri Daata Di
(Punjabi)
28.1974: Sayyo Ni Mera Mahi
(Punjabi)
29.1974: Manji Kithay Dahwan
(Punjabi)
30.1974: Noukar Wohti Da
(Punjabi)
31.1974: Sacha Jhoota
(Urdu)
32.1974: Imandar
(Urdu)
33.1974: Laila Majnu
(Urdu)
34.1974: Teray Jehay Putt Jamman Manwa
(Punjabi)
35.1974: Dushman
(Urdu)
36.1974: Chakkarbaz
(Urdu)
37.1975: Farz Aur Mamta
(Urdu)
38.1975: Heera Phumman
(Punjabi)
39.1975: Mera Naa Patay Khan
(Punjabi)
40.1975: Pyar Ka Mousam
(Urdu)
41.1975: Dhan Jigra Maa Da
(Punjabi)
42.1975: Nawabzada
(Punjabi)
43.1975: Gunahgar
(Punjabi)
44.1975: Badal Geya Insan
(Urdu)
45.1976: Khoufnak
(Punjabi)
46.1976: Hukam Da Ghulam
(Punjabi)
47.1976: Maa Sadqay
(Punjabi)
48.1976: Sohni Mehinwal
(Punjabi)
49.1976: Warrant
(Punjabi)
50.1976: Mohabbat Aur Mehngai
(Urdu)
51.1976: Jatt Kurian Tun Darda
(Punjabi)
52.1976: Reshma Tay Shera
(Punjabi)
53.1976: Hashar Nashar
(Punjabi)
54.1976: Thaggan day Thagg
(Punjabi)
55.1977: Dosti Tay Dushmani
(Punjabi)
56.1978: Nidarr
(Punjabi)
57.1979: Bakka Rath
(Punjabi)
58.1979: Jail Da Badshah
(Punjabi)
59.1981: Aakhri Qurbani
(Punjabi)
60.1981: Sultan Tay Veryam
(Punjabi)
61.1982: Jatt Mirza
(Punjabi)
62.1982: Wohti Da Sawal A
(Punjabi)
63.1983: Jatt Tay Dogar
(Punjabi)
64.1983: Jatt, Gujjar Tay Natt
(Punjabi)
65.1983: Samundar Par
(Punjabi)
66.1983: Deevana Mastana
(Punjabi)
67.1983: Wadda Khan
(Punjabi)
68.1983: Mirza, Majnu, Ranjha
(Punjabi)
69.1984: Teri Meri Ik Marzi
(Punjabi)
70.1984: Chor Chokidar
(Punjabi)
71.1984: Judai
(Punjabi)
72.1985: Badlay Di Agg
(Punjabi)
73.1985: Rishta Kaghaz Da
(Punjabi)
74.1985: Mashriq Maghrib
(Urdu)
75.1985: Shikra
(Punjabi)
76.1985: Muqaddar
(Punjabi)
77.1985: Khuddar
(Punjabi)
78.1986: Baghi Sipahi
(Punjabi)
79.1986: Kaffara
(Punjabi)
80.1986: Pagal Puttar
(Punjabi)
81.1986: Shah Zaman
(Punjabi)
82.1986: Puttar Sheran Day
(Punjabi)
83.1986: Mela
(Punjabi)
84.1987: Doli Tay Hathkari
(Punjabi)
85.1987: Dunya
(Punjabi)
86.1987: Babul Veer
(Punjabi)
87.1988: Mundri
(Punjabi)
88.1988: Noori
(Punjabi)
89.1988: Jang
(Punjabi)
90.1989: Sikandra
(Punjabi)
91.1989: Sarfarosh
(Punjabi/Urdu double version)
92.1989: Rogi
(Punjabi)
93.1989: Nangi Talwar
(Punjabi)
94.1989: Mujrim
(Punjabi)
95.1990: Hifazat
(Punjabi)
96.1990: Khandani Badmash
(Punjabi)
97.1990: Khatarnak
(Punjabi)
98.1990: Paisa Naach Nachaway
(Punjabi)
99.1990: Chann Badmash
(Punjabi)
100.1990: Jangi
(Punjabi)
101.1991: Rambo
(Punjabi/Urdu double version)
102.1991: Jadoo Garni
(Punjabi)
103.1991: Husn Da Chor
(Punjabi/Urdu double version)
104.1991: Nadira
(Punjabi/Urdu double version)
105.1991: Nigahen
(Punjabi/Urdu double version)
106.1991: Pasoori Badshah
(Punjabi)
107.1991: Pyar Karn Tun Nein Darna
(Punjabi/Urdu double version)
108.1991: Ishq Deevana
(Punjabi/Urdu double version)
109.1991: Shooka
(Punjabi)
110.1992: Khooni Sholay
(Punjabi/Urdu double version)
111.1992: Naela
(Punjabi/Urdu double version)
112.1992: Ashqi
(Punjabi/Urdu double version)
113.1992: Nargis
(Punjabi/Urdu double version)
114.1992: Koday Shah
(Punjabi)
115.1992: Babra
(Punjabi)
116.1993: Chandi
(Punjabi/Urdu double version)
117.1993: Jhootay Rais
(Punjabi/Urdu double version)
118.1993: Farishta
(Punjabi/Urdu double version)
119.1993: Aadil
(Punjabi/Urdu double version)
120.1993: Aan Milo Sajna
(Punjabi/Urdu double version)
121.1994: Nehla Dehla
(Punjabi/Urdu double version)
Masood Rana & Madam Noor Jehan:

Total 381 joint films

(61 Urdu, 281 Punjabi, 0 Pashto, 0 Sindhi films)

1.1962: Banjaran
(Urdu)
2.1963: Rishta
(Punjabi)
3.1963: Shikwa
(Urdu)
4.1963: Qatal Kay Baad
(Urdu)
5.1964: Beti
(Urdu)
6.1964: Azad
(Urdu)
7.1965: Aisa Bhi Hota Hay
(Urdu)
8.1965: Malangi
(Punjabi)
9.1966: Aag Ka Darya
(Urdu)
10.1966: Tasvir
(Urdu)
11.1966: Watan Ka Sipahi
(Urdu)
12.1966: Sarhad
(Urdu)
13.1966: Jaag Utha Insan
(Urdu)
14.1966: Taqdeer
(Urdu)
15.1966: Lado
(Punjabi)
16.1966: Prohna
(Punjabi)
17.1966: Meray Mehboob
(Urdu)
18.1966: Maa Bahu Aur Beta
(Urdu)
19.1967: Lal Bujhakkar
(Punjabi)
20.1967: Dil Da Jani
(Punjabi)
21.1967: Jani Dushman
(Punjabi)
22.1967: Yateem
(Urdu)
23.1967: Mirza Jatt
(Punjabi)
24.1967: Neeli Bar
(Punjabi)
25.1967: Lahu Pukaray Ga
(Urdu)
26.1968: Medan
(Punjabi)
27.1968: Lala Rukh
(Urdu)
28.1968: Shehanshah-e-Jahangir
(Urdu)
29.1968: Janab-e-Aali
(Punjabi)
30.1968: Jagg Beeti
(Punjabi)
31.1968: Har Fun Maula
(Punjabi)
32.1968: Badla
(Punjabi)
33.1968: Sharik-e-Hayyat
(Urdu)
34.1968: Ik Si Maa
(Punjabi)
35.1968: Sassi Punnu
(Punjabi)
36.1968: Commander
(Urdu)
37.1968: Bau Ji
(Punjabi)
38.1968: Jawani Mastani
(Punjabi)
39.1968: Mera Ghar Meri Jannat
(Urdu)
40.1968: Hameeda
(Punjabi)
41.1968: Chann 14vin Da
(Punjabi)
42.1968: Taj Mahal
(Urdu)
43.1969: Nikkay Hundian Da Pyar
(Punjabi)
44.1969: Veryam
(Punjabi)
45.1969: Dillan day Souday
(Punjabi)
46.1969: Najo
(Punjabi)
47.1969: Bahu Rani
(Urdu)
48.1969: Dildar
(Punjabi)
49.1969: Sheran Di Jori
(Punjabi)
50.1969: Lachhi
(Punjabi)
51.1969: Ishq Na Puchhay Zaat
(Punjabi)
52.1969: Mukhra Chann Warga
(Punjabi)
53.1969: Teray Ishq Nachaya
(Punjabi)
54.1969: Geet Kahin Sangeet Kahin
(Urdu/Bengali double version)
55.1969: Pak Daaman
(Urdu)
56.1969: Dhee Rani
(Punjabi)
57.1969: Gabhru Putt Punjab Day
(Punjabi)
58.1969: Koonj Wichhar Geyi
(Punjabi)
59.1969: Genterman
(Punjabi)
60.1969: Tahadi Izzat Da Sawal A
(Punjabi)
61.1969: Jaggu
(Punjabi)
62.1970: Wichhora
(Punjabi)
63.1970: Mahallaydar
(Punjabi)
64.1970: Sajjan Beli
(Punjabi)
65.1970: Yeh Rastay Hayn Pyar Kay
(Urdu)
66.1970: Bhai Chara
(Punjabi)
67.1970: Yaar Tay Pyar
(Punjabi)
68.1970: Dil Dian Lagian
(Punjabi)
69.1970: Chann Sajna
(Punjabi)
70.1970: BeQasoor
(Urdu)
71.1970: Sohna Mukhra Tay Akh Mastani
(Punjabi)
72.1970: Heer Ranjha
(Punjabi)
73.1970: Sayyan
(Punjabi)
74.1970: Pardesi
(Punjabi)
75.1970: Rangu Jatt
(Punjabi)
76.1970: Att Khuda Da Vair
(Punjabi)
77.1970: Qadra
(Punjabi)
78.1970: Phir Chand Niklay Ga
(Urdu)
79.1970: Tikka Mathay Da
(Punjabi)
80.1970: Chand Suraj
(Urdu)
81.1971: Sher Puttar
(Punjabi)
82.1971: Garhasti
(Urdu)
83.1971: Banda Bashar
(Punjabi)
84.1971: Sehra
(Punjabi)
85.1971: Rabb Rakha
(Punjabi)
86.1971: Des Mera Jeedaran Da
(Punjabi)
87.1971: Babul
(Punjabi)
88.1971: Uchi Haveli
(Punjabi)
89.1971: Wehshi
(Urdu)
90.1971: Aansoo
(Urdu)
91.1971: Jatt Da Qoul
(Punjabi)
92.1971: Ishq Bina Ki Jeena
(Punjabi)
93.1971: Sohna Puttar
(Punjabi)
94.1971: Pehlwan Jee in London
(Punjabi)
95.1972: Ik Doli 2 Kahar
(Punjabi)
96.1972: Meri Ghairat Teri Izzat
(Punjabi)
97.1972: Zaildar
(Punjabi)
98.1972: Sohna Jani
(Punjabi)
99.1972: Melay Sajna Day
(Punjabi)
100.1972: Ghairat Tay Qanoon
(Punjabi)
101.1972: Puttar Da Pyar
(Punjabi/Pashto double version)
102.1972: Basheera
(Punjabi)
103.1972: Sir Dhar Di Bazi
(Punjabi)
104.1972: Baharo Phool Barsao
(Urdu)
105.1972: Yaar Nibhanday Yaarian
(Punjabi)
106.1972: Doulat Tay Ghairat
(Punjabi)
107.1972: Morcha
(Punjabi)
108.1972: Ishtehari Mulzim
(Punjabi)
109.1972: Nizam
(Punjabi)
110.1972: 2 Rangeelay
(Punjabi)
111.1972: Insan Ik Tamasha
(Punjabi)
112.1972: Jangu
(Punjabi)
113.1973: Khoon Da Darya
(Punjabi)
114.1973: Aan
(Punjabi)
115.1973: Khoon Da Badla Khoon
(Punjabi)
116.1973: Parday Mein Rehnay Do
(Urdu)
117.1973: Baadal Aur Bijli
(Urdu)
118.1973: Sir Uchay Sardaran Day
(Punjabi)
119.1973: 4 Khoon day Pyasay
(Punjabi)
120.1973: Khawab Aur Zindagi
(Urdu)
121.1973: Jithay Wagdi A Ravi
(Punjabi)
122.1973: Khuda Tay Maa
(Punjabi)
123.1973: Ik Madari
(Punjabi)
124.1973: BeImaan
(Urdu)
125.1973: Daku Tay Insan
(Punjabi)
126.1973: Ghairat Da Parchhawan
(Punjabi)
127.1973: Ajj Da Mehinwal
(Punjabi)
128.1973: Kehnday Nay Nainan
(Punjabi)
129.1973: Khoon Bolda A
(Punjabi)
130.1973: Banarsi Thug
(Punjabi)
131.1973: Daaman Aur Chingari
(Urdu)
132.1973: Kubra Ashiq
(Urdu)
133.1973: Khushia
(Punjabi)
134.1973: Rangeela Ashiq
(Punjabi)
135.1973: Sohna Babul
(Punjabi)
136.1973: Rangeela Aur Munawar Zarif
(Urdu)
137.1973: Billa Champion
(Punjabi)
138.1973: Jeera Blade
(Punjabi)
139.1973: Baharon Ki Manzil
(Urdu)
140.1974: Zulm Kaday Nein Phalda
(Punjabi)
141.1974: Budha Sher
(Punjabi)
142.1974: Dillagi
(Urdu)
143.1974: Nagri Daata Di
(Punjabi)
144.1974: Parchhaen
(Urdu)
145.1974: Zan, Zar Tay Zamin
(Punjabi)
146.1974: Sikandra
(Punjabi)
147.1974: Baat Pohnchi Teri Jawani Tak
(Urdu)
148.1974: Bol Bachan
(Punjabi)
149.1974: Banday Da Puttar
(Punjabi)
150.1974: Zalim Tay Mazloom
(Punjabi)
151.1974: Babul Mor Muharan
(Punjabi)
152.1974: Sayyo Ni Mera Mahi
(Punjabi)
153.1974: Manji Kithay Dahwan
(Punjabi)
154.1974: Jigar Da Tukra
(Punjabi)
155.1974: Noukar Wohti Da
(Punjabi)
156.1974: Sacha Jhoota
(Urdu)
157.1974: Imandar
(Urdu)
158.1974: Badmash Puttar
(Punjabi)
159.1974: Rano
(Punjabi)
160.1974: Jurm Tay Nafrat
(Punjabi)
161.1974: Qatil
(Punjabi)
162.1974: Teray Jehay Putt Jamman Manwa
(Punjabi)
163.1974: Laila Majnu
(Urdu)
164.1974: Hashu Khan
(Punjabi)
165.1974: Sasta Khoon Mehnga Pani
(Punjabi)
166.1974: Khana day Khan Prohnay
(Punjabi)
167.1974: Dushman
(Urdu)
168.1974: 2 Tasviren
(Urdu)
169.1974: Suhag Mera Lahu Tera
(Punjabi)
170.1974: 10 Numbri
(Punjabi)
171.1974: Chakkarbaz
(Urdu)
172.1975: Nadir Khan
(Punjabi)
173.1975: Pulekha
(Punjabi)
174.1975: Haku
(Punjabi)
175.1975: Farz Aur Mamta
(Urdu)
176.1975: Heera Phumman
(Punjabi)
177.1975: Asli Tay Naqli
(Punjabi)
178.1975: Na Chhura Sako Gay Daaman
(Urdu)
179.1975: Mera Naa Patay Khan
(Punjabi)
180.1975: Pyar Ka Mousam
(Urdu)
181.1975: Khanzada
(Punjabi)
182.1975: A Pagg Meray Veer Di
(Punjabi)
183.1975: Dhan Jigra Maa Da
(Punjabi)
184.1975: Guddi
(Punjabi)
185.1975: Professor
(Urdu)
186.1975: Shaheed
(Punjabi)
187.1975: Hathkari
(Punjabi)
188.1975: Nawabzada
(Punjabi)
189.1975: Gunahgar
(Punjabi)
190.1975: Badal Geya Insan
(Urdu)
191.1975: Sajjan Kamla
(Punjabi)
192.1975: Shoukan Melay Di
(Punjabi)
193.1976: Mout Khed Jawana Di
(Punjabi)
194.1976: Khoufnak
(Punjabi)
195.1976: Yaar Da Sehra
(Punjabi)
196.1976: Hukam Da Ghulam
(Punjabi)
197.1976: Maa Sadqay
(Punjabi)
198.1976: Anjaam
(Punjabi)
199.1976: Sohni Mehinwal
(Punjabi)
200.1976: Wardat
(Punjabi)
201.1976: Warrant
(Punjabi)
202.1976: Chitra Tay Shera
(Punjabi)
203.1976: Baghi Tay Farangi
(Punjabi)
204.1976: Shagna Di Mehndi
(Punjabi)
205.1976: Mohabbat Aur Mehngai
(Urdu)
206.1976: Sazish
(Urdu)
207.1976: Ajj Da Badmash
(Punjabi)
208.1976: Jatt Kurian Tun Darda
(Punjabi)
209.1976: Reshma Tay Shera
(Punjabi)
210.1976: Gama B.A.
(Punjabi)
211.1976: Zaroorat
(Urdu)
212.1976: Hashar Nashar
(Punjabi)
213.1976: Thaggan day Thagg
(Punjabi)
214.1977: Dharti Lahu Mangdi
(Punjabi)
215.1977: Malikzada
(Punjabi)
216.1977: Aawara
(Urdu)
217.1977: Dada
(Punjabi)
218.1977: Puttar Tay Qanoon
(Punjabi)
219.1977: Fraud
(Punjabi)
220.1977: Jeera Sain
(Punjabi)
221.1977: Jabroo
(Punjabi)
222.1977: Dosti Tay Dushmani
(Punjabi)
223.1977: Mohabbat Mar Nahin Sakti
(Urdu)
224.1977: Himmat
(Punjabi)
225.1978: Nidarr
(Punjabi)
226.1978: Gharib Da Baal
(Punjabi)
227.1978: Chaman Khan
(Punjabi)
228.1978: Ghazi Ilmuddin Shaheed
(Punjabi)
229.1979: Bakka Rath
(Punjabi)
230.1979: Jail Da Badshah
(Punjabi)
231.1979: Sohni Dharti
(Punjabi)
232.1980: Ladla Puttar
(Punjabi)
233.1981: Athra Puttar
(Punjabi)
234.1981: Chacha Bhateeja
(Punjabi)
235.1981: Sala Sahib
(Punjabi)
236.1981: Sher Khan
(Punjabi)
237.1981: Aakhri Qurbani
(Punjabi)
238.1981: Chhanga Tay Manga
(Punjabi)
239.1981: Sultan Tay Veryam
(Punjabi)
240.1982: Dostana
(Punjabi)
241.1982: Jatt Mirza
(Punjabi)
242.1982: Wohti Da Sawal A
(Punjabi)
243.1983: Susral Chalo
(Punjabi)
244.1983: Jatt Tay Dogar
(Punjabi)
245.1983: Jatt, Gujjar Tay Natt
(Punjabi)
246.1983: Samundar Par
(Punjabi)
247.1983: Dehshat Khan
(Punjabi)
248.1983: Sona Chandi
(Punjabi)
249.1983: Deevana Mastana
(Punjabi)
250.1983: Wadda Khan
(Punjabi)
251.1983: Mirza, Majnu, Ranjha
(Punjabi)
252.1984: Kaka Ji
(Punjabi)
253.1984: Sholay
(Punjabi)
254.1984: Commander
(Punjabi)
255.1984: Teri Meri Ik Marzi
(Punjabi)
256.1984: Chor Chokidar
(Punjabi)
257.1984: Judai
(Punjabi)
258.1984: Ishq Nachaway Gali Gali
(Punjabi)
259.1984: Lagaan
(Punjabi)
260.1984: Jatt Kemala Geya Dubai
(Punjabi)
261.1984: Reshmi Rumal
(Punjabi)
262.1985: Badlay Di Agg
(Punjabi)
263.1985: Rishta Kaghaz Da
(Punjabi)
264.1985: Shikra
(Punjabi)
265.1985: Mashriq Maghrib
(Urdu)
266.1985: Muqaddar
(Punjabi)
267.1985: Khuddar
(Punjabi)
268.1985: Mehndi
(Punjabi)
269.1985: Ziddi Khan
(Punjabi)
270.1986: Baghi Sipahi
(Punjabi)
271.1986: Kaffara
(Punjabi)
272.1986: Qulli
(Punjabi)
273.1986: 2 Qaidi
(Punjabi)
274.1986: Pagal Puttar
(Punjabi)
275.1986: Yeh Adam
(Punjabi)
276.1986: Shah Zaman
(Punjabi)
277.1986: Jitt Qanoon Di
(Punjabi)
278.1986: Aakhri Jang
(Punjabi)
279.1986: Haq Sach
(Punjabi)
280.1986: Puttar Sheran Day
(Punjabi)
281.1986: Mela
(Punjabi)
282.1987: Doli Tay Hathkari
(Punjabi)
283.1987: Dunya
(Punjabi)
284.1987: Chann Mahi
(Punjabi)
285.1987: Janbaz
(Punjabi)
286.1987: Baadal
(Punjabi)
287.1987: Nachay Nagin
(Punjabi)
288.1987: Babul Veer
(Punjabi)
289.1988: Maula Bakhsh
(Punjabi)
290.1988: Allah Ditta
(Punjabi)
291.1988: Mafroor
(Punjabi)
292.1988: Mukhra
(Punjabi)
293.1988: Mundri
(Punjabi)
294.1988: Noori
(Punjabi)
295.1988: Jang
(Punjabi)
296.1988: Roti
(Punjabi)
297.1989: Sikandra
(Punjabi)
298.1989: Sarfarosh
(Punjabi/Urdu double version)
299.1989: Yarana
(Punjabi)
300.1989: Rogi
(Punjabi)
301.1989: Zabardast
(Punjabi)
302.1989: Phoolan Devi
(Punjabi)
303.1989: Daket
(Punjabi)
304.1989: Rangeelay Jasoos
(Punjabi/Urdu double version)
305.1989: Nangi Talwar
(Punjabi)
306.1989: 30 Mar Khan
(Punjabi)
307.1989: Mujrim
(Punjabi)
308.1989: Allah Khair
(Punjabi)
309.1990: Allah Waris
(Punjabi)
310.1990: Jurrat
(Punjabi)
311.1990: Jangju Goreelay
(Punjabi/Urdu double version)
312.1990: International Goreelay
(Punjabi/Urdu double version)
313.1990: Hifazat
(Punjabi)
314.1990: Khandani Badmash
(Punjabi)
315.1990: Khatarnak
(Punjabi)
316.1990: Choran Di Rani
(Punjabi)
317.1990: Paisa Naach Nachaway
(Punjabi)
318.1990: Barood Ka Tohfa
(Urdu/Pashto double version)
319.1990: Chann Badmash
(Punjabi)
320.1990: Jangi
(Punjabi)
321.1991: Rambo
(Punjabi/Urdu double version)
322.1991: Jadoo Garni
(Punjabi)
323.1991: Husn Da Chor
(Punjabi/Urdu double version)
324.1991: Nadira
(Punjabi/Urdu double version)
325.1991: Nigahen
(Punjabi/Urdu double version)
326.1991: Pasoori Badshah
(Punjabi)
327.1991: Pyar Karn Tun Nein Darna
(Punjabi/Urdu double version)
328.1991: Ishq Deevana
(Punjabi/Urdu double version)
329.1991: Mastan Khan
(Punjabi/Urdu double version)
330.1991: Sher Afgan
(Punjabi)
331.1991: Lashkar
(Punjabi)
332.1991: Shooka
(Punjabi)
333.1992: Khooni Sholay
(Punjabi/Urdu double version)
334.1992: Naela
(Punjabi/Urdu double version)
335.1992: Dehsht Gard
(Punjabi/Urdu double version)
336.1992: Ashqi
(Punjabi/Urdu double version)
337.1992: Sher Jang
(Punjabi)
338.1992: Chahat
(Punjabi/Urdu double version)
339.1992: Pattan
(Punjabi)
340.1992: Nargis
(Punjabi/Urdu double version)
341.1992: Koday Shah
(Punjabi)
342.1992: Hero
(Punjabi/Urdu double version)
343.1992: Babra
(Punjabi)
344.1992: Silsila Pyar Da
(Punjabi/Urdu double version)
345.1993: Hina
(Punjabi/Urdu double version)
346.1993: Paidagir
(Punjabi/Urdu double version)
347.1993: Sheeda Talli
(Punjabi/Urdu double version)
348.1993: Chandi
(Punjabi/Urdu double version)
349.1993: Aroosa
(Punjabi/Urdu double version)
350.1993: Jhootay Rais
(Punjabi/Urdu double version)
351.1993: Farishta
(Punjabi/Urdu double version)
352.1993: Aadil
(Punjabi/Urdu double version)
353.1993: Aan Milo Sajna
(Punjabi/Urdu double version)
354.1994: Nehla Dehla
(Punjabi/Urdu double version)
355.1994: Khandan
(Punjabi/Urdu double version)
356.1994: Jan
(Punjabi/Urdu double version)
357.1994: Mohabbat Di Agg
(Punjabi/Urdu double version)
358.1994: International Luteray
(Punjabi/Urdu double version)
359.1994: Laat Sahb
(Punjabi/Urdu double version)
360.1994: Laila
(Punjabi/Urdu double version)
361.1994: Bala Peeray Da
(Punjabi)
362.2003: Sher Puttar
(Punjabi)
363.Unreleased: Rangbaz
(Punjabi)
364.Unreleased: Hatu Jatt
(Siraiki)
365.Unreleased: Bala Tay Kemala
(Punjabi)
366.Unreleased: Jitt Pyar Di
(Punjabi)
367.Unreleased: Jaabar
(Punjabi)
368.Unreleased: Khali Hath
(Punjabi)
369.Unreleased: Madam Tay Mazdoor
(Punjabi)
370.Unreleased: Takkar
(Punjabi)
371.Unreleased: Teri Meri Ik Jindri
(Punjabi)
372.Unreleased: Udeekan
(Punjabi)
373.Unreleased: Yaar, Pyar Tay Maa
(Punjabi)
374.Unreleased: Karorpati
(Urdu)
375.Unreleased: Ghairtan Da Rakha
(Punjabi)
376.Unreleased: 786
(Punjabi)
377.Unreleased: Rela Gujjar
(Punjabi)
378.Unreleased: Paisay day Sab Yaar
(Punjabi)
379.Unreleased: Lari Adda
(Punjabi)
380.Unreleased: Rustam Khan
(Punjabi)
381.Unreleased: Sheefa
(Punjabi)


Masood Rana & Madam Noor Jehan: 58 songs

(11 Urdu and 47 Punjabi songs)

1.
Urdu film
Meray Mehboob
from Friday, 9 September 1966
Singer(s): Masood Rana, Noorjahan, Music: Khalil Ahmad, Poet: Himayat Ali Shair, Actor(s): Darpan, Shamim Ara
2.
Punjabi film
Neeli Bar
from Friday, 1 December 1967
Singer(s): Masood Rana, Noorjahan, Music: Kalay Khan, Shabbir, Poet: ?, Actor(s): Yousuf Khan, Shirin
3.
Urdu film
Ek Hi Rasta
from Friday, 3 May 1968
Singer(s): Noorjahan, Masood Rana, Music: Deebo, Poet: Masroor Anwar, Actor(s): Rani, Imdad Hussain
4.
Punjabi film
Nikkay Hundian Da Pyar
from Friday, 14 February 1969
Singer(s): Noorjahan, Masood Rana, Music: Wajahat Attray, Poet: Ahmad Rahi, Actor(s): Ejaz, Naghma
5.
Punjabi film
Dhee Rani
from Friday, 24 October 1969
Singer(s): Noorjahan, Masood Rana, Music: M. Ashraf, Poet: Khawaja Parvez, Actor(s): Aliya, Iqbal Hassan
6.
Urdu film
Chand Suraj
from Friday, 25 December 1970
Singer(s): Masood Rana, Noorjahan, Music: Nashad, Poet: Shevan Rizvi, Actor(s): Nanha, Neelufar
7.
Urdu film
Banda Bashar
from Friday, 8 January 1971
Singer(s): Masood Rana, Noorjahan, Music: Wajahat Attray, Poet: Khawaja Parvez, Actor(s): Firdous, Ejaz
8.
Punjabi film
Banda Bashar
from Friday, 8 January 1971
Singer(s): Masood Rana, Noorjahan, Music: Wajahat Attray, Poet: Khawaja Parvez, Actor(s): Firdous, Ejaz
9.
Punjabi film
Sehra
from Friday, 22 January 1971
Singer(s): Masood Rana, Noorjahan, Music: Bakhshi Wazir, Poet: Manzoor Jhalla, Actor(s): Ejaz, Naghma
10.
Urdu film
Daaman Aur Chingari
from Sunday, 28 October 1973
Singer(s): Masood Rana, Noorjahan, Music: M. Ashraf, Poet: Taslim Fazli, Actor(s): Nadeem, Zeba
11.
Urdu film
Khushia
from Friday, 16 November 1973
Singer(s): Masood Rana, Noorjahan, Mala, Tasawur Khanum, Ahmad Rushdi, Shoukat Ali & Co., Music: Wajahat Attray, Poet: Masroor Anwar, ?, Actor(s): Masood Rana, Noorjahan, Mala, Tasawur Khanum, Ahmad Rushdi, Shoukat Ali & Co.
12.
Urdu film
Rangeela Aur Munawar Zarif
from Friday, 30 November 1973
Singer(s): Noorjahan, Masood Rana, Music: M. Ashraf, Poet: Masroor Anwar, Actor(s): Rangeela, Mumtaz
13.
Punjabi film
Billa Champion
from Friday, 21 December 1973
Singer(s): Noorjahan, Masood Rana, Music: Nazir Ali, Poet: Hazin Qadri, Actor(s): Ghazala, Rangeela
14.
Urdu film
Parchhaen
from Friday, 8 March 1974
Singer(s): Noorjahan, Mala, Irene Parveen, Tasawur Khanum, Ahmad Rushdi, Masood Rana, Shoukat Ali, Ghulam Ali, Parvez Mehdi, Music: Nashad, Poet: ?, Actor(s): (Playback)
15.
Urdu film
Baat Pohnchi Teri Jawani Tak
from Friday, 29 March 1974
Singer(s): Masood Rana, Noorjahan, Music: Nisar Bazmi, Poet: Shevan Rizvi, Actor(s): Rangeela, Sangeeta
16.
Punjabi film
Badmash Puttar
from Friday, 16 August 1974
Singer(s): Noorjahan, Masood Rana, Music: Bakhshi Wazir, Poet: Khawaja Parvez, Actor(s): Aliya, Iqbal Hassan
17.
Urdu film
Deedar
from Friday, 15 November 1974
Singer(s): Masood Rana, Noorjahan & Co., Music: Nashad, Poet: Saifuddin Saif, Actor(s): Waheed Murad, Rani, Mumtaz
18.
Punjabi film
Hukam Da Ghulam
from Friday, 27 February 1976
Singer(s): Noorjahan, Masood Rana, Music: Nazir Ali, Poet: Hazin Qadri, Actor(s): Asiya, Munawar Zarif
19.
Urdu film
Anjaam
from Friday, 30 April 1976
Singer(s): Noorjahan, Masood Rana, Music: Bakhshi Wazir, Poet: Hazin Qadri, Actor(s): ?
20.
Punjabi film
Jatt Kurian Tun Darda
from Friday, 15 October 1976
Singer(s): Noorjahan, Masood Rana, Music: Wajahat Attray, Poet: Khawaja Parvez, Actor(s): Neelo, Kemal
21.
Punjabi film
Dehshat Khan
from Friday, 26 August 1983
Singer(s): Noorjahan, Masood Rana & Co., Music: Wajahat Attray, Poet: ?, Actor(s): Rani, Shahid & Co.
22.
Punjabi film
Sholay
from Friday, 11 May 1984
Singer(s): Noorjahan, Masood Rana, Music: Wajahat Attray, Poet: ?, Actor(s): Anjuman, Sultan Rahi
23.
Punjabi film
Ishq Nachaway Gali Gali
from Friday, 9 November 1984
Singer(s): Noorjahan, Masood Rana, Music: Kemal Ahmad, Poet: ?, Actor(s): Durdana Rehman, Ayaz
24.
Punjabi film
Ishq Nachaway Gali Gali
from Friday, 9 November 1984
Singer(s): Noorjahan, Masood Rana, Music: Kemal Ahmad, Poet: ?, Actor(s): Durdana Rehman, Ayaz
25.
Punjabi film
Ishq Nachaway Gali Gali
from Friday, 9 November 1984
Singer(s): Noorjahan, Masood Rana, Music: Kemal Ahmad, Poet: ?, Actor(s): Durdana Rehman, Ayaz
26.
Punjabi film
Lagaan
from Friday, 30 November 1984
Singer(s): Noorjahan, Masood Rana & Co., Music: Zulfiqar Ali, Poet: ?, Actor(s): ?
27.
Punjabi film
Rishta Kaghaz Da
from Friday, 26 April 1985
Singer(s): Noorjahan, Masood Rana, Music: Wajahat Attray, Poet: Khawaja Parvez, Actor(s): Anjuman, Ali Ejaz)
28.
Punjabi film
Khuddar
from Friday, 4 October 1985
Singer(s): Masood Rana, Noorjahan & Co., Music: Wajahat Attray, Poet: Khawaja Parvez, Actor(s): Sultan Rahi, Anjuman & Co.
29.
Punjabi film
Mehndi
from Friday, 1 November 1985
Singer(s): Noorjahan, Masood Rana, Music: Wajahat Attray, Poet: Waris Ludhyanvi, Actor(s): Anjuman, Nanha
30.
punjabi film
Mehndi
from Friday, 1 November 1985
Singer(s): Noorjahan, Masood Rana, Music: Wajahat Attray, Poet: ?, Actor(s): Anjuman, Nanha
31.
Punjabi film
Aakhri Jang
from Sunday, 17 August 1986
Singer(s): Noorjahan, Masood Rana, Music: Wajahat Attray, Poet: ?, Actor(s): Nadira, Ghulam Mohayuddin
32.
Punjabi film
Haq Sach
from Friday, 17 October 1986
Singer(s): Masood Rana, Noorjahan, Music: Wajahat Attray, Poet: ?, Actor(s): Nanha, Chakori
33.
Punjabi film
Dunya
from Friday, 3 April 1987
Singer(s): Naheed Akhtar, Mehnaz, Noorjahan, Masood Rana, Music: Wajahat Attray, Poet: ?, Actor(s): Babra Sharif, Azeem, Mustafa Qureshi
34.
Punjabi film
Dunya
from Friday, 3 April 1987
Singer(s): Noorjahan, Masood Rana, Music: Wajahat Attray, Poet: ?, Actor(s): Chanda, Azeem
35.
Punjabi film
Janbaz
from Friday, 17 July 1987
Singer(s): Noorjahan, Masood Rana, Music: Wajahat Attray, Poet: Khawaja Parvez, Actor(s): Afshan Qureshi, Hameed Chodhary, Anjuman
36.
Punjabi film
Janbaz
from Friday, 17 July 1987
Singer(s): Noorjahan, Mehnaz, Masood Rana, Anwar Rafi, Music: Wajahat Attray, Poet: ?, Actor(s): Sangeeta, ??, Ghulam Mohayuddin, Sultan Rahi
37.
Punjabi film
Maula Bakhsh
from Friday, 4 March 1988
Singer(s): Noorjahan, Masood Rana, Music: Wajahat Attray, Poet: ?, Actor(s): Nadira, Ghulam Mohayuddin
38.
punjabi film
Mukhra
from Monday, 25 July 1988
Singer(s): Noorjahan, Nadeem, Masood Rana, Music: Wajahat Attray, Poet: Khawaja Parvez, Actor(s): Babra Sharif, Nadeem, Ismael Shah
39.
punjabi film
Noori
from Friday, 7 October 1988
Singer(s): Masood Rana, Noorjahan, Music: M. Ashraf, Poet: ?, Actor(s): Anjuman, Rangeela
40.
Punjabi film
Jang
from Friday, 4 November 1988
Singer(s): Noorjahan, Masood Rana, Music: Wajahat Attray, Poet: ?, Actor(s): ?
41.
Punjabi film
Sikandra
from Friday, 20 January 1989
Singer(s): Mehnaz, ?, Noorjahan, Masood Rana, Music: Kemal Ahmad, Poet: Khawaja Parvez, Actor(s): Baby Arzoo, Ali Khan, Firdous, Mumtaz, Sultan Rahi
42.
Punjabi film
Rangeelay Jasoos
from Friday, 14 July 1989
Singer(s): A. Nayyar, Masood Rana, Noorjahan & Co., Music: Wajahat Attray, Poet: Habib Jalib, Actor(s): Javed Sheikh, Ghulam Mohayuddin, Neeli & Co.
43.
Punjabi film
Nangi Talwar
from Friday, 27 October 1989
Singer(s): Noorjahan, Masood Rana, Music: Kemal Ahmad, Poet: ?, Actor(s): Anjuman, Javed Sheikh
44.
Punjabi film
Allah Waris
from Friday, 19 January 1990
Singer(s): Noorjahan, Masood Rana, Music: Wajahat Attray, Poet: Khawaja Parvez, Actor(s): Babra Raj, Ismael Shah
45.
Punjabi film
Hifazat
from Friday, 1 June 1990
Singer(s): Noorjahan, Masood Rana, Music: M. Ashraf, Poet: ?, Actor(s): Nadira, Ismael Shah
46.
Punjabi film
Jadoo Garni
from Friday, 1 March 1991
Singer(s): Noorjahan, Masood Rana, Music: Wajahat Attray, Poet: ?, Actor(s): Nadira, Ismael Shah
47.
Punjabi film
Husn Da Chor
from Friday, 17 May 1991
Singer(s): Noorjahan, Masood Rana, Music: M. Ashraf, Poet: Khawaja Parvez, Actor(s): Nadira, Shaan
48.
Punjabi film
Nadira
from Friday, 2 August 1991
Singer(s): Masood Rana, Noorjahan, Music: Wajahat Attray, Poet: Khawaja Parvez, Actor(s): Nadira, Shaan
49.
Punjabi film
Pyar Karn Tun Nein Darna
from Friday, 6 September 1991
Singer(s): Masood Rana, Noorjahan, Music: Kemal Ahmad, Poet: Khawaja Parvez, Actor(s): Shaan, Durdana Rehman
50.
Punjabi film
Pyar Karn Tun Nein Darna
from Friday, 6 September 1991
Singer(s): Masood Rana, Noorjahan, Music: Kemal Ahmad, Poet: Khawaja Parvez, Actor(s): Shaan, Durdana Rehman
51.
Punjabi film
Naela
from Friday, 31 January 1992
Singer(s): Masood Rana, Noorjahan, Music: Wajahat Attray, Poet: Khawaja Parvez, Actor(s): Shaan, Madiha Shah
52.
Punjabi film
Chahat
from Friday, 24 July 1992
Singer(s): Noorjahan, Masood Rana, Music: Wajahat Attray, Poet: ?, Actor(s): ?
53.
Punjabi film
Nargis
from Friday, 21 August 1992
Singer(s): Masood Rana, Noorjahan, Music: M. Ashraf, Poet: Khawaja Parvez, Actor(s): Javed Sheikh, Madhia Shah
54.
Punjabi film
Babra
from Friday, 27 November 1992
Singer(s): Noorjahan, Masood Rana, Music: Zulfiqar Ali, Poet: ?, Actor(s): Sahiba, Haydar Sultan
55.
Punjabi film
Aadil
from Friday, 8 October 1993
Singer(s): Noorjahan, Masood Rana, Music: M. Ashraf, Poet: Khawaja Parvez, Actor(s): Nadira, Ghulam Mohayuddin
56.
Punjabi film
Aan Milo Sajna
from Friday, 22 October 1993
Singer(s): Noorjahan, Masood Rana, Music: Wajahat Attray, Poet: ?, Actor(s): Reema, Shaan
57.
Punjabi film
Nehla Dehla
from Friday, 21 January 1994
Singer(s): Noorjahan, Masood Rana, Music: Wajahat Attray, Poet: ?, Actor(s): Rubi Niazi, Umer Sharif
58.
Punjabi film
Rustam Khan
from Unreleased
Singer(s): Khalid Waheed, Masood Rana, Noorjahan & Co., Music: ?, Poet: ?, Actor(s): ?

2 Daku
2 Daku
(1978)
Qadra
Qadra
(1970)
Zamir
Zamir
(1980)



پاکستان فلم میگزین ، سنہری فلمی یادوں کا امین

پاکستان فلم میگزین ، اپنی نوعیت کی اولین ، منفرد اور تاریخ ساز ویب سائٹ ہے جس پر ہزاروں پاکستانی فلموں ، فنکاروں اور گیتوں کی معلومات ، واقعات اور اعدادوشمار دستیاب ہیں۔ یہ ایک انفرادی کاوش ہے جو فارغ اوقات کا بہترین مشغلہ اور پاکستان کی فلمی تاریخ کو مرتب کرنے کا ایک انوکھا مشن بھی ہے جو 3 مئی 2000ء سے مسلسل جاری و ساری ہے۔

مسعود رانا پر ایک معلومات ویب سائٹ

یہ بے مثل ویب سائٹ کبھی نہ بن پاتی اگر پاکستانی فلموں میں میرے آل ٹائم فیورٹ پلے بیک سنگر جناب مسعودرانا صاحب کے گیت نہ ہوتے۔ اس عظیم گلوکار کے گیتوں کی تلاش و جستجو میں یہ سب تگ و دو کی جو گزشتہ دو دھائیوں سے پاکستانی فلمی معلومات کا سب سے بڑا آن لائن منبع ثابت ہوئی۔

2020ء سے مسعود رانا کی 25ویں برسی پر ایک ایسا شاندار خراج تحسین پیش کیا جارہا ہے کہ جو آج تک کسی دوسرے فنکار کو پیش نہیں کیا جا سکا۔ مسعودرانا کے ایک ہزار سے زائد فلمی گیتوں اور ساڑھے چھ سو فلموں کے اردو/پنجابی ڈیٹابیس کے علاوہ دیگر پاکستانی فنکاروں پر بھی بڑے تفصیلی معلوماتی مضامین لکھے جارہے ہیں۔

یہ سلسلہ اپنی تکمیل تک جاری رہے گا ، ان شاء اللہ۔۔!

تازہ ترین



PAK Magazine is an individual effort to compile and preserve the Pakistan's political, film and media history.
All external links on this site are only for the informational and educational purposes, and therefor, I am not responsible for the content of any external site.