PAK MAGAZINE

پاکستان کی سال بہ سال تاریخ

Pakistan History

1972

بھٹو نے نیشنل براڈکاسٹنگ ہاؤس کا سنگ بنیاد رکھا

جمعرات 27 اپریل 1972

27 اپریل 1972ء کو صدر پاکستان جناب ذوالفقار علی بھٹو نے اسلام آباد میں نیشنل براڈکاسٹنگ ہاؤس کا سنگ بنیاد رکھنے کی ایک تقریب میں خطاب کیا تھا جس کا کچھ حصہ محفوظ ہے۔ اس مختصر تقریر میں وہ ریڈیو کی اہمیت اور معلومات کی ترسیل کی اہمیت پر روشنی ڈال رہے ہیں۔ یاد رہے کہ بھٹو صاحب کا تختہ الٹنے کے بعد جنرل ضیاع مردود نے جہاں ریڈیو اور ٹی وی کی آرکائیوز سے پاکستان کا بہت سا اہم تاریخی مواد ضائع کروا دیا تھا وہاں خاص طور پر بھٹو صاحب کا نام و نشان مٹانے کی پوری پوری کوشش کی تھی۔ لیکن خدا کی قدرت دیکھئے کہ بھٹو آج بھی زندہ ہے اور اس کا ذکر بڑے فخر سے کیا جاتا ہے لیکن وہ آمر مردود ایک گالی بن کر تاریخ کے کوڑے دان میں پڑا ہوا ہے اور حد تو یہ ہے کہ اس کے سیاسی جانشین بھی اس کا نام تک لینا گوارا نہیں کرتے۔۔!


A short speach by Bhutto

Thursday, 27 April 1972

A speach by the President of Pakistan, Zulfikar Ali Bhutto on the stone laying ceremony of National Broadcasting House, Islamabad on 27th April 1972..



Pak Broad Cor






تازہ ترین اپ ڈیٹس


تازہ ترین ویڈیو

گوہر ایوب خان

Gohar Ayub Khan

An interview of Gohar Ayub Khan, who was son of President Ayub Khan..

Talk Shows Central

History

Pakistan Media


BBC Urdu Global websiteDW Urdu Global website Dawn, Karachi NewspaperDunya, Lahore NewspaperJang, Karachi NewspaperKhabrain, Lahore NewspaperPakistan, Lahore NewspaperUmmat, Karachi Newspaper ARY News TVDunya News TVExpress News TVGeo News TVGNN News TVNeo News TVPtv News TVSamaa News TV
تازہ ترین اپ ڈیٹس


وکی پیڈیا پر پاکستان کی تاریخ

وکی پیڈیا پر پاکستان کے حالات حاضرہ